ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 15:00
هعی..همیشه بقیه مهم ترن..همیشه تواولویت آخرم..
کاش احساس اظافه بودن نداشتم..
یکم باهم مهربون باشیم..خصوصا اونایی ک میدونیم دوسمون دارن..
ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 15:00