گریه ندارد..

خرید بک لینک
سلام دوستای گلم..نماز و روزه هاتون قبول..دیگه چیزی نمونده دو روزش ک گذشت طاقت بیارینهمه ی ماه رمضان ی طرف و دعای سحر و ربناش ی طرف..ولی کاش در کنار یار بودیم..البته اینکه الان با کل خونه دعوام شده گریه ندارد.....

ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 116 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 15:00

هعی..همیشه بقیه مهم ترن..همیشه تواولویت آخرم..

کاش احساس اظافه بودن نداشتم..

یکم باهم مهربون باشیم..خصوصا اونایی ک میدونیم دوسمون دارن..

گریه ندارد.....

ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 15:00

صفحه بندی